Glad påsk

Har haft en underbar dag där jag och pälsket har kört rundor , hälsat på syster och antie där hon spöade mig i nintendo och sedan var det påskmiddag med familjen, morre antie , gudfar med fru vilket var väldigt myspys och måste säga att påskmat det är mumma !!=)=)
Fick ju även påskägg med godis och 300 kronor , satt bra då studiebidraget snart är borta och det finns mer jag vill ha :P

Senare blev det spel tjejerna vs killarna- VI VANN !!!

Nu: Mys med mitt påskägg och kanske lite morre + kolla robinson med hans familj.
Senare: Sova kudden
Imorn: Upp tidigt för att åka till jönköping och elmia- sova på hotell för första gången med min älskade<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0