hon kommer nog snart

Jag gillar vår wb lärare så grymt mycket, att hon verkar tycka allt jag och kajsa gör är bra bara för att vi är tjejer är gulligt och hon bryr sig mycket och idag kallade hon mig gumman eller något liknande.. När jag sa att jag inte visste vart kajsa tog vägen så sa hon jaja hon kommer väl snart men ingen kajsa dök upp, vilket jag faktiskt visste att hon inte skulle göra men det kunde jag ju inte säga till vår lärare:P

Annars sitter jag nyduschad på Morgans rum men svettas som en liten gris nästa så jag tjatar på den tvspelande galningen att vi ska åka hem till mig där jag kan starta tvättmaskiner samt sitta ute i det fina vädret..

Ciao// l inda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0