körd

jag är så total körd så det går inte, hur kan man vänta tills sista dagen med att fixa sin pojkvänsfödelsedagspresent och sen komma på att det inte är någon bra present så man står utan en?
Nu är jag verkligen så där total körd som bara jag kan vara ibland och vad kan jag göra åt det ? INGEN FUCKING TING, jag  blir galen på mig själv!!

Annars hade jag bara en lektion att gå till idag måste säga att det var lönt att gå upp imorse för att gå till spanskan och sitta i en soffa och bara stirra, men ut kom jag ju lite och jag drog mig även bort för att köpa frukost så det var väl den meningen med att ha spanska lektion ..

Snart kommer Olivia, har inte sett henne på veckor då hon har besökt thailandet . =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0