tralalalaaaa

Har haft världens super dag, kan det bli något annat när man spenderar den med my love !!!??
Började med att jag cyklade hem till honom i morse för att sova lite med honom . Skulle till skolan vid kvart över tio men precis när vi går utanför dörren ringer emilia och säger att spanskan är inställd, yes yes yes ..
Till skolan där det var en lektion och sedan så kom inte vikarien till andra så jag knallade hem till morgan igen =)

Väla lite senare som inhöll: jag fick tillbaka min mobil(finally) pappa bråka lite med han på telia för han tyckte det var lite oförskämt(något vet ej vad=P), mat på älskade grafiti och sedan shopping. Blev en randig tröja och ett skiss block=)'
Efter det handlade vi jorodgubbar(!!!!), mumma och vardagslyx på det!!!!

Suddisen vänder och vrider + fnyser i sängen nu så får springa och mysa med honom innan han ska ut på nattarundan och jag ska in i sköönhetsömnen , good night <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0