dont let them get you down

Dagen spenderades först i skolan med staden och framtiden som inte verkade roligt och religion som jag tror kommer bli sjukt kul, har mmin favoritlärare i det också !!!=) Kanske lite sådär pluggis att ha en favoritlärare men iallafall.

Syrran hämtade mig på skolan s drog vi ner på stan för att slaska i oss massa korv med bröd på PETTERS, mumma och sedan en snabbrunda på stan, kom på att jag ska leta nya skor !!
En snabb sväng blev det och sedan bjöd hon mig på varmchoklad på espresso house---> till systemet och sedan powerwalk till bussen .

Att han börja argumentera mot mig att jag gick som barn på bussen var det löjligaste på länge, sa att det var syrrans kassar men nej nej, sa då att han kunde lega mig om han ville och då kläcker han ur sig kommentaren att då får jag ju inte handla på systemet om jag är under 19, men fortfarande var det syrrans kassar !!! Anne var så sur att hon gick bak i bussen och blängde ! Löjlligt om ni frågar mig.

Nu är Morre påväg hit för att hämta mig och så är det en runda på stan som gäller, vi ska till house of pain för att kolla tatueringstid till båda =)



Anne Melin- bättre syster får man fan leta efter !!
Jag kommer alltid stå vid din sida, älskar dig<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0