1 Februari

Kvällen igår blev helt fantastiskt rolig och sjukt lyckad..
Lyckades hålla tal och sjunga, dock när man itne var 100% klar i huvudedt, men det gjordes iallafall och det uppskattades:d
Att något av det roligaste på kvällen var att en kille satt och ragga på mig och sedan går till Morgan och raggar på honom blev ju lätt en av dom roligaste händelserna .. Och jag lovar C jag ska komma in under chrilles lektion och sätta mig i dit knä :P Eller kanske inte lovar , men vi vfår se: d

Dagen har sett ut så att man har legat i sängen och haft en rejäl huvudvärk,
men har åstakommit det själv så -:D
Haft söndagsmiddag med familjen och nu är det GH med morre som gäller med mys resten av kvällen=)=D

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0