5 Februari

5 Februari idag och det är = att Linda fyller 18 om 5 månader och Lindas pappa fyller 57 om5 månader och man får ju inte glömma Lindas mamsitrams som fyller 57 om 1 månad <3 Dock är mamma och pappa bortresta då , men ledsen för det är inte jag för då ska jag sova hos Morgan i en hel vecka=)=)

Hade mentorsamtal idag och det gick bra, haha bara jag som inte fattat att man kan skriva frånvarolappar och ändå komma tillbaka samma dag? En sak har jag lärt mig idag iallafall, något att vara stolt över?=P

Igår var det Hestra med hela klassen på skidor(vissa snowboard) och vi hade så skoj i snön, åkte pulka och skidor och mös som bara den !! Mys blev det ju också när man kom hem och fick krypa ner i älsklingsfamn och kolla semester svenskar, vi funderar faktiskt på att byta ut våran Greklandsresa med en resa till thailand, inget bestämt än men jag hoppas, för vilket ställe kan inte passa mig bättre än där det finns världens billigaste shopping och sol så man blir brun ?!




Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0