alla <3 dag

Finally är det den stora kärleksdagen på året, valetin, alla hjärtans dag man brukar ju så klart säga att kärt barn har många namn =)

Vaknade upp brevid Morgan imorse och satte direkt hans present på hans bröst och det verkade ju iallafall som han blev glad, sedan gick han och hämtade ett paket från min mamma som hon hadew överlämnat till honom igår och i där låg det ett par mörkblå jeanstights, har ju snart hela kollektionen =P Blev jätte glad eftersom jag senaste i förrgår sa till mamma att jag ville ha såna ..

Dagen har inte planerats helt än men det blir långpromenad med älsk snart, hem till mig en runda, gå ut eller laga middag och sedan love light i stan. En hel slinga med ljus som startar idag , kan det bli mysigare än gå där på denna dag?



Kisskiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0