ångestdag

Söndagar är verkligen ångestdagar numero uno. Och oftast blir den inte så skoj eftersom den består av plugg ,städning eller bara vanlig söndagsångest och så blir det även idag men har funnits ljuspunkter :d

Tummen upp för :
♥ Träning som faktiskt gick bra, småttingarna lärde sig 4 av 6 formationer .
♥ Thailandsfilm tittande med M, M och M (jag somnade dock)
♥ God fika med Morres familj, jag fick ett smaskigt winerbröd :D
♥ Om jag inte har helt fel så börjar gg idag igen, *hoppas*

Tummen ner för:
Att jag verkligen måste börja plugga till spanskaprovet på tisdag men jag har ingen ork
♣ Måste städa upp alla kläder på älsklingsrum (som är mina) + ta med dom hem, hur ska det gå?
♣ Att det faktiskt är söndag och man ska tillbaka till tråk skolan imorn =( Tur att vännerna finns iallafall<3

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0