candy...

Att vara smal är inte dumt, speciellt närman kan stoppa i så hemskt mycket godis i munnen utan att få ångest, sitter med värsta påsen sen igår och käkar mitt favorit godis och väntar på att bebe ska komma och hämta mig, för jag vill inte vara kvar hemma en sekund till , nej tack !!

Badade sudden för ett litet tag sen vilket ledde till väldigt mycket hundhår överallt, fäller som fan just nu min lilla sötnos
<3

Annars hade vi engelskaprov idag, ggick väl sådär och lella kan tacka mig att hon var där, hon fick en väckningsamtal a la linda, även om hon ville det eller ej och tur var väl det för annars hade hon försovit sig =P



Kisses und hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0