dagen kort och gott

Har inte hänt något idag vilket ledde till att jag var riktigt uttråkad och jag hatar att vara ensam !! Men imorn slipper jag det för då är det älskling som är planerad och så ska vi nog till mammas jobb och prata thailand med en och se om mamma kanske bokar upp oss på en resa redan imorn, man kan ju tacka för att ens kära moder valde att bli resesäljare !!=)

Nyss ätit hemma hos älskpälsket och det var riktigt gott , kyckling med wok blev det !!
Och nu är det dags att åka hem till mig, prata med mamma om thailandet och sedan ska vi få en överraskning av henne, hum.. undrar vad det kan vara men jag älskar överraskningar så det blir säkert bra=)

Kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0