espresso house

Att gå upp tidigt på lov har blivit till en vana eftersom jag sover med bebis och han alltd jobbar så idag blev det upp innan sex för  att åka hem , dock sova vidare när man kom hem.
Så vaknde jag ändå vid halv nio för att min granne står och skottar sin uppfart som ligger precis utanför mitt fönster, snälla kan man inte vänta lite med det iallafall? Klockan tio i nio var han väl ungefär klar och då var det tio minuter kvar tills min klocka ringde iallafall, sug , så arg jag blev ..

In till stan för fika med mami vid 12-tiden, gick till espresso house i norra hamn, finns det någon finare utsikt, så härlig och i detta varma , fina vädret och på det en grillade kyckling baguette så vad dagen fulländad =P

Kiss kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0