plugg-söndag=tråk-söndag

Hela dagen har gått åt till att plugga svenskan till imorn, började faktiskt vid nio imorse eftersom jag ändå kom hem då så istället för att gå och lägga mig igen och sakna Ms varma kropp satte jag mig och började skriva, blev en paus til lets dance reprisen och jag var klar vid 3 så nu hoppas jag att hon blir nöjd annars blir jag galen, om någon har ett tips på hr mn gör det läraren nöjd, ge mig det !!

Var på maxi och storhandlade med mammis innan, blev äen att jag fick ljus och läppsyl med mighem, tack för det mamma !! Lönar sig att följa med och handla för att hålla sällskap =P

Väntar på att M ska komma och hämta mig ochsuprise suprise fick precis ett meddelande att han var försenad, verkligen kul ^^

Kisskiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0