promenad

En riktigt långpromenad blev det för mig och Morre innan då vi först gick ner i parken för att leta pinnar eller rättare sagt stockar till hans akvarium och sedan lunkade hem till mig för att önska min päron glad alla <3 dag, men det blev misslyckat då dem inte var hemma och min hund stod glatt och skällde innanför dörren när han hörde våra röster, stackaren och jag kunde inte göra något annat än att gå därifrån =(

Gick sedan en sväng till willys och handlade med oss fika hem och nu har vi precis ätit våra bagutter med vitlök, så gott vi kommer lukta^^ och så köpte vi kärlekmums dagen till ära som vi ger till hans familj för dom var äckliga enligt oss=/

Kiss kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0