thailandet here I come

Kom nyss hem från turen hem där vi satte oss ner och pratade med mamma och se vad hon hade att säga om att åka till thailand och allt. Hon hittade det till bra pris, 8500 tror jag bestämt, med flyg och boende i 10 dagar =) Så imorn ska vi ner till henne på resebyrån och beställa resa, va lite rädd att hon inte skulle tycka att jag hade råd men som hon sa, vi får hoppas att jag hittar jobb till sommaren och annars fyller jag faktiskt 18 månaden innan vi ska åka så det löser sig alltid !!

Mammas överraskning var att hon hade köpt semlor till mig,morre+ hans familj så nu har vi verkligen något att gotta oss med för kvällen, även godis och dippa!!=D

En sväng upp till maccan hann vi även med , gjorde lite planer för morgon dagen, snackade mm !!

Vill vara brun igen !!

Kisskiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0