tralala lilla molntuss

Har dom orden på hjäna och får dom inte ur mitt huvud, det som är bra med dom är att jag blir så otroligt glad varje gång jag tänker dom :d

Sista dagen med sovmorgon nu, nästa vecka är det tillbaka till att börja tidigt förutom tisdag då jag börjar kvart i tolv, passar mig perfek!!

Annars är jag inte färdig packad än, även om jag började igår för att slippa det idag, men jag ska som vanligt ha med mig 1000 saker som kan behövas men som bara kommer ligga slängda i väskan hela helgen, men smäller man få ta ..

Använde iaf sovmorgonen till att skriva sammanfattning av svenskan så jag bara kan sitta och läsa det till på måndag, pallar ju inte ha med värsta svenskboken och sitta och råplugga hela helgen, nej tack på det !!

Dags att packa lite till och springa till bussen,

Kisskiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0