mjao, snart är det dags:D

nedräkningen började jag förlängesen men endå nu är det bara 3 dagar kvar tills CLARABARA kommer ner till mig i helsingborg och då ska jag  fira och festa, skitsnacka och bara leka med min bästa vän och jag längtar så att jag nästan inte kan prata med henne i telefon längre=)=) Det är 3 dagar tills jag ska fira min 18årsdag med fest med vänner, några av pälsket kompisar och min älskade syster :D:D Utgång på det och det får inte bli något annat än perfekt=D=D
Det är 4 små dagar kvar tills jag också blir 18 och jag kan säga att jag har längtat, dagen jag blir fri närmar sig och jag har stora planer som ska gå i verkert, inte just den dagen men året efter, dom närmaste månaderna och vidare till nästa år kommer bara bli skoj och allt som hör till ..

Nej nu ska jag väl njuta av solen lite och senare blir det jobb, jag längtar inte för jag är super trött men med min musik och vara på gröningen bilr aldrig fel=)=)=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0