upp och ner igen

Hela helgen och mitt födelsedagsfirande var toppen.
Men lika kul som det var är det ändå lite skönt nu när det är över och jag kan tänka på lite andra saker igen :P

Lördags: Vaknade upp och körde på långfrukost vilket ledde till en rask handling på willys för att sedan köra det fortaste vi kunde för att hämta Clariiisen (<3) och sedan till väla för inköp av booz, smycken och födelsedagsklänning =)
Hem till älsklingsM och göra mat , ta det lugnt göra sig i ordning och korka upp champagne med Morre,Clara och Madde för att senare bli skjutsad till syrrans lägenhet.. Folk kom sent ,vi åt och sedan var det dags att festa. Nämner inget om festen blev inte riktigt som det var tänkt men slutade med en runda på stinsen(vakten önskade mig en glad födelsedag, efter att ha stirrat på mitt pass länge:P) Avslutades på ett kebabställe och sedan hem till Ms vän och hem i sängen efter det..

Söndag: Gick upp åkte till stugan och precis när jag har gått ur bilen, mina föräldrar + mormor och sjungit och gett mig presenter(obs att jag precis skulle öppna dom) så börjar det vräka ner, vilket det gjorde hela kvällen förutom en halv timme då vi sprang ut och satte upp tälten samt gick tipsrundan :)
Sova i tält med clara och morre, myspys för hela slanten :D:D:D

Hem på måndag och idag jobba jag 11.00-16.00 och sedan blev det mat hemme, som jag och mamma lagade och sedan ice age 3 på bio med min älskade... me looove !!!

Super helg och super dagar efter, mer sånt tack!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0