grrrrrrrrrr

Så sur jag blev på min spanskalärare idag när hon säger att jag bara kanske klarar g i steg 4, hallå hört talas om att ge en ig-varning innan, speciellt sur eftersom jag klarade kursprovet med ett starkt g, är det inte där man visar vad man kan ?
Gick iallafall ner till mamma efteråt eftersom jag bara hade spanska idag.. Mami tröstade mig och jag fick en berlock till mitt tomas sabo armband, super söt är den, tingeling med en pärla, kan det bli mer jag ?!

En snabb sväng till banken där vi fixade med id-kort så nu har jag kommit en bit på vägen med min lista som ska hinnas klar inom en månad..

Nu: laguna beach med riskaka och ett glas jordgubbssaft, mumma !!!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0