mums på dagen

Dagen har varit helt perfekt även om det var jobbigt att gå upp imorse,
försa dagen på typ över en vecka som jag började halv nio ..
Blev iallafall redovisning, Ave sa att hon gillade den och att jag antagligen får vg i natur,
hoppas på det verkligen !!! =)
Var även och prata med a och jag får vg i engelska b och kanske kanske i kulturen också,
nu håller vi tummarna för det !! =P

Siis ringde även vid 11 och sa att jag får ha 20 pers på min födelsedag hos henne, jag hoppar av glädje =)=)
Var även förbi henne och flisekisen och en runda på väla hann vi med..
Hittade en ny kandidat till barbieklänning så ska upp på väla med älsk ikväll för att checka den !! :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0