biomys

Igår blev det först mat på bomb med Morgan och E, väldigt gott om man säger så, blev calzone för mig och vi kom på oss att vi åt upp allt på 5 minuter, omg!!
Vid kvart i nio gick vi från bomb och mötte Koch S för att gå på bio och  krångligt blev det att få in alla på bio när vi fick reda på att M skulle med också men vi lyckades, fast vi fick sitta 2 och 2 . Låg praktiskt taget på morre hela filmen då vi såg fredag den 12, så läskigt :S

Hem efter det och i säng eftersom bebbi skulle upp imorse och jobba.
Hitintills i dag har jag hunnit: Vara ute med vovven
                                                      Sett the tyra show
                                                      Gjort mitt engelsk tal.


Närmaste framtiden ska jag: Gå ut med vovven, kanske till statoil och köpa lunch om jag måste
                                                      Ta av mig mjukis kläderna och göra mig i  ordning
                                                      Skriva en nyhet till engelsan
                                                      Plugga till svenska provet.


Usch vilket plugg dag, lust att skita i allt plugg gå ner och sola istället, mycket mer frestande :P
Just det om några timmar kommer MAMMA och pappa hem igen, mys på det =)=)



Kisskiss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0