mammsen kom hem igen

Var är mamma när jag verkligen behöver henne, jo hon sitter på planet påväg till shanghai och kan inte alls hjälpa mig med obegriplig matte som jag höll på med innan =( Att jag har fått pappas lilla hjärnklump av icke duktighet i matte det kan jag faktiskt inte hjälpa men vad jag önskar just nu att jag hade fått arva mammas lilla duktiga hjärnklump, kanske något man ska ta upp till båda parter och skälla lite extra på pappa för att jag är så oduglig i det och sedan skälla lite på mammsen att hon inte läste mattetal för lilla mig när jag låg i magen, tänk om hon hade gjort det och jag varit en geni . ÖNSKAR ÖNSKAR ÖNSKAR. Nej jag får väl hel enkelt säga till vår kära ave att jag inte fattade och fråga snällt om hon kan gå igenom ekvationer på tavlan :S:S:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0