vår vår strålande snö

Ja så kan man ju faktiskt sammanfatta vädret i Helsingborg som har varit under dagen.
När jag vaknade imorse coh såg solstrålar sippra in mellan persienen så hoppade jag i en vårig outfit och hoppade glatt ut genom dörren och vad ser jag på marken? Det ska jag berätta jag ser snö !! Snön försvinner under dagen och det blir fint vårväder och sedan blir det SNÖSTORM och efter ett tag vår igen, huh? Börjar bli lite rädd är vi det nya the day after tomorrow, är det en kille i USA som sitter och  försöker få oss räddade nu och någon som säger att det är omöjligt att något konstigt skulle hända?!

Annars lever jag faktiskt fortfarande bara att jag haft skrivkramp den senaste veckan men måste bara säga att hoppa i miatan efter skolan i fredags och åka nercabbat i en timme mitt ute i nowhere var så härligt och jag kände mig så fri !! Längtar till sommaren om man säger så =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0