number one

Skolan alldeles förlänge idag faktsikt, från halv nio till halv fyra, såna dagar gillas inte, tyvärr ser allt för många dagar ut så.. Efterlängtad sovmorgon imorn iallafall , ska bli super skönt !!=)
Blev även en calzone på bomd med bubbsan och Sarah, vilket var gott och mycket trevligt med snack, skratt och massa annat.. ett + i kanten på en tråkig vardag=d

Hem efter skolan till älsk där jag somnade och nästan inte kom upp igen, mobilen väckte mig och så blev det en tur ut till väla. Köpte morsdagpresent till mami min, en halsband till Clara bara (och mig) tills jag ska till henne på fredag=) och så fick jag en av världens finaste nallar som jag velat ha super länge av min älskling, en miranda nalle !!!=)=)=)=)=)
Blev även käk på graffiti , älskar baguetterna där !! =P



You´re the one, my number one !!<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0