glöm dina bekymmer imorn kommer nya

Jag är så trött på att vår relation är ensidig, att det bara är jag som hör av mig,
bara jag som verkar bry mig !!
Viss jag förstår att du har det jobbigt men vem har sagt att inte jag också har
det?
Jag behöver dig lika mycket, jag behöver att du svarar och bryr
dig om mitt också!!



Jag och Mande håller på att beställa saker från halens men väntar bara på att deras mamma
ska komma hem så vi kan fixa klart!!=)
Har även hunnit vara hemma ett tag också och dom som såg mig påvägen tillbaka hit
måste ha skrattat då jag gick i halsduk, vantar och min tjockastevinterjacka, men det har
ju blivit kallt igen nu !!












Bjuder på en bild som är tagen när jag var brunett för 2 år sen, nu är jag det igen ju:P!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0